دانلود اهنگ قسمت اخر شهر قشنگ 

دانلود اهنگ قسمت اخر سربال شهر قشنگ از مهدی اسدی

اهنگ تیتراژ سریال شهر قشنگ با کیفیت 320

مهدی اسدی اهنگ قسمت اخر شهر قشنگ

متن اهنگ قسمت اخر شهر قشنگ

چشماتو روم نبند چشمای نازت رو

هرگز ازم نگیر آغوش بازت رو

چشماتو روم نبند بی طاقتم نکن

این قلب عاشق رو درگیر غم نکن

حالا که شد دلم تو عشق تو اسیر

این حس خوب رو از دنیای من نگیر

دستامو ول نکن پا رو دلم نزار

حالا که عاشقم واسم تو کم نزار

دانلود آهنگ مهدی اسدی چشمای ناز

تا آخرین نفس هر لحظه عاشقم

بی تو نمیگذره هرگز دقایقم

دنیای من تویی من غرق انتظار

واسه دلم تویی یه عشق موندگار

تا آخرین نفس هر لحظه عاشقم

بی تو نمیگذره هرگز دقایقم

دنیای من تویی من غرق انتظار

واسه دلم تویی یه عشق موندگار

از دلهره نگو تنهاترم نکن

حالا که روشنم خاکسترم نکن

احساس قلبم رو از تو چشام بخون

این خواهش منه تو قلب من بمون

تو قلب من بمون

تا آخرین نفس هر لحظه عاشقم

بی تو نمیگذره هرگز دقایقم

دنیای من تویی من غرق انتظار

واسه دلم تویی یه عشق موندگار

تا آخرین نفس هر لحظه عاشقم

بی تو نمیگذره هرگز دقایقم

دنیای من تویی من غرق انتظار

واسه دلم تویی یه عشق موندگار

دانلود