دانلود اهنگ دلگیرم شده ابر بهاری دوتا چشمونم خدایا (حجت قائمی) کیفیت 320 با لینک مستقیم

 دانلود آهنگ دلگیرم شده ابر بهاری دوتا چشمونم خدایا از حجت قائمی با لینک مستقیم و کیفیت 320 سبک موزیک : آهنگ غمگین زندانی - پخش اختصاصی ... سبک موزیک : آهنگ جدید – پخش اختصاصی از سایت ناکامان. دلگیرم شده ابر بهاری دوتا چشمونم خدایا. میمیرم عاشق و بیقــــرار و زار و گریونـــم خدایا.دانلود آهنگ زندانیم زندانی دستان روزگارم از امیر باقری متن آهنگ : دلگیرم شده ابر بهاری دوتا چشمونم خدایا میمیرم عاشق و بیقــــرار و زار و گریونـــم خدایا درد من دوا نداره ...دانلود آهنگ دلگیرم شده ابر بهاری دوتا چشمونم خدایا. 00. دانلود آهنگ ... دانلود آهنگ دلگیرم شده از دل فراری دوتا چشمونم خدایا. برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

دانلود اهنگ دلگیرم شده ابر بهاری دوتا چشمونم خدایا

❤دلگیرم شده ابر بهاری دوتا چشمونم خدایا❤


میمیرم عاشق و بیقــــرار و زار و گریونـــم خدایا


❤درد من دوا نداره سرنوشته میدونم خدایا❤


زندانیم زندانی دستان روزگارم


❤تقدیر من شد بی کسی بی تاب و بیقرارم❤


تا آخر عمرم به چنگال فلک شکارم


❤میسوزم از این دنیای بی رحم و پر از کینه خدا جان❤


هر روزم جوانی پیر میبینم در آینه خدا جان


❤قلب من شده صد چاک و صدپاره خداجان❤


زندانیم زندانی دستان روزگارم


❤تقدیر من شد بی کسی بی تاب و بیقرارم❤


تا آخر عمرم به چنگال فلک شکارم